czwartek, 15 czerwca 2017

Dom potęgą jest i basta



3

 
🍃🍁🌊
 
zbudowałem wreszcie dom
jest daleko, daleko stąd
w moim lesie na polanie
którą ciężko karczowałem
 
🍃🍁🌊
 
dom drewniany, samo drewno
komin i piec z ociosaną cegłą
płot drewniany z resztek fosztów
od jesieni wszystko powoli rosło
 
🍃🍁🌊
 
dziś już stoi cud prawdziwy
gont na dachu urodziwy
jeszcze rynny, pięć rzygaczy
tyle mojej w pocie pracy
 
🍃🍁🌊
 
gdy posprzątam wszystko w koło
to dopiero będzie pięknie
bo planuję posiać trawę
i hodować w stawie żabę
 
🍃🍁🌊
 
staw jest obok, dalej rzeka
wszystko naturalną formą mnie urzeka
cisza, spokój, echo lasu
dzięcioł kuje pnie bo zna się na fachu
 
🍃🍁🌊
 
och ten pot i drzazgi w dłoniach
chatka taka, że pomieści słonia
mam plan w głowie, na papierze
będę strugał meble w drzewie
 
🍃🍁🌊
 
i podłogę z fosztów sklecę
jeszcze po uszczelniam piece
mam dwa paleniska twarde
w kuchni i kominek z barkiem
 
🍃🍁🌊
 
oby lato ciepłe było
bym zaimpregnował z siłą
wszystkie deski i deseczki
i połówki z bali długowiecznych
 
🍃🍁🌊
 
dom potęgą jest i basta
wierszem opisałem budowanie
dumny jestem, że ho ho
- pierwszy Właściciel, o!
 
🍃🍁🌊
 
Amadeusz, autor 15.06.2017
 
Zdjęcie profilowe
 

POLECANY POST

W moim wirtualnym lesie

  1     W moim wirtualnym lesie Drzewa rosną stare Kilka z nich wytnę I zbuduję chatę 🏡🍀 W domu tym zamieszkam Pobuduję sc...

POPULARNY POST 1-10