piątek, 30 czerwca 2017

Mój domek z marzeń...


10

🍃🍁🌊


sprzątałem, sprzątałem
domek
cały ranek
i aby radość w pomieszczenia wnieść
na parapecie okna postawiłem, to -
co na stryszku leżało



🍃🍁🌊


buteleczka ze szkła grubego, ciosanego
czysta, wymyta
taka sobie
dla mnie należyta
i zerwałem coś, co rosło obok płotu
do środka włożyłem i bardzo się tym zachwycałem


🍃🍁🌊


a nocą stwierdziłem - opiszę to słowem
bo mój domek jest teraz w rozkwicie
wpierw wysprzątam cztery rogi w każdej izdebce
potem szyby i okna wymienię, tak na trochę
pomaluję, uszczelnię, okiem gospodarza na całość zerknę
i mieszkanko gotowe w moim lesie, gdzie echo już o tym wieść niesie!



🍃🍁🌊


Amadeusz, autor 02.06.2017

Zdjęcie profilowe

POLECANY POST

W moim wirtualnym lesie

  1     W moim wirtualnym lesie Drzewa rosną stare Kilka z nich wytnę I zbuduję chatę 🏡🍀 W domu tym zamieszkam Pobuduję sc...

POPULARNY POST 1-10