czwartek, 29 czerwca 2017

Parapetówa, jak chciała Wiesia


8


 
🍃🍁🌊
 
za malowanie bali się wziąłem
praca malarska, jak kto woli
jak narkotyki, są te opary
wdychałem i malowałem dalej

🍃🍁🌊

pędzle ścierały się od tej pracy
włosie skróciło się wiele razy
dobrze, że myśl mnie wyprzedza
kupiłem dziesięć, na razie taka potrzeba

🍃🍁🌊

jutro dokupię jeśli mi braknie
jeszcze do nocy malować pragnę
grunt, podkład dałem i grzybobójcze
jutro szlif dam papierem ściernym _i ujdzie!

🍃🍁🌊

dłonie mnie bolą, ramię też
pędzle ścierają się wzdłuż i wszerz
coraz piękniejsze wnętrze mnie bawi
noc jak przyjdzie, snem mnie zbawi

🍃🍁🌊

drewno piękniutkie, jak młode dziewczę
praca mozolna przede mną jeszcze
niedługo zrobię małą imprezę
postawię wino, zaszaleję

🍃🍁🌊

parapetówa, jak chciała Wiesia
nadchodzi majestatycznie raczej powoli
jeszcze piec zrobię, stół, parę krzeseł
impreza rozkręci się, jak piękny wrzesień

🍃🍁🌊

na razie goździk na klamkę kładę
idę się obmyć i zjeść resztę obiadu
potem popatrzę, może się przejdę
las mnie nasyca dobrym powietrzem!
 
🍃🍁🌊
 
 
 

🍃🍁🌊
 

Amadeusz, autor 29.06.2017
 
Zdjęcie profilowe
 

1 komentarz:

  1. Na parapetówce nie może zabraknąć dobrej muzyki , więc podsyłam :)

    Jak mawiał Franklin Roosevelt:
    „Ludzie nie są więźniami losu, a jedynie więźniami swoich własnych umysłów”, zaś „jedyną rzeczą, której należy się lękać, jest sam lęk”.

    Głowa do góry, wszystko będzie dobrze. Teraz w dobie postępu medycyny wszystko jest możliwe . Z roku na rok , z miesiąca na miesiąc słyszy się o innowacyjnych metodach leczenia. Trzeba tylko dowiadywać się i śledzić nowości na bieżąco .
    Ps. Piękne obrazy malujesz :)

    **************************

    * Spokojnych snów . Dobranoc *

    OdpowiedzUsuń

POLECANY POST

W moim wirtualnym lesie

  1     W moim wirtualnym lesie Drzewa rosną stare Kilka z nich wytnę I zbuduję chatę 🏡🍀 W domu tym zamieszkam Pobuduję sc...

POPULARNY POST 1-10