sobota, 3 czerwca 2017

W moim lesie strumień płynie

 
 
Zdjęcie
2
 

W moim lesie, gdzie drzew pełno
Płynie strumień kręty, rześko
Aby łatwiej było chodzić
Podest drewniany, trzeba było zrobić

🍃🍁🌊

Na jesieni więc zrobiłem
Ścieżkę -
z drewnianych badylków
Aż chodzić miło

🍃🍁🌊

Teraz Wiosna przyszła do mnie
Nie umoczyła sukni ni spodni
Ucieszyłem się ogromnie
Bo to, chodnik sprężny, mocny

🍃🍁🌊

A od jutra, biorę się do pracy
Będę drzewa ciął piłą ostrą, nie inaczej
Pnie na klocki oraz deski potnie tartak
_mój niebieski

🍃🍁🌊

Potem z fosztów zrobię dom
Będzie zdrowo mieszkać, och!
Czas mnie goni, pilność lubię
Dom zbuduję niedługo

🍃🍁🌊

Teraz chodnik mam zrobiony
Chodzę po nim mocno nakręcony
Bo z przyrodą trzeba żyć "za pan_brat"
W płuca wydychać żywicy zapach i smak

🍁🍃🏡

Amadeusz, autor 02.04.2017
 
Zdjęcie profilowe
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

POLECANY POST

W moim wirtualnym lesie

  1     W moim wirtualnym lesie Drzewa rosną stare Kilka z nich wytnę I zbuduję chatę 🏡🍀 W domu tym zamieszkam Pobuduję sc...

POPULARNY POST 1-10