czwartek, 29 czerwca 2017

Woń po kuchni się niesie



7
 
🍃🍁🌊
 

dom już stoi
od soboty
dach zakrywa
kilka pokoi
 

🍃🍁🌊
 

ściany strzegą
przed lisami
drzwi wstawiłem
miejscami
 

🍃🍁🌊
 

kluczy kilka
dorobiłem
do zamków je
przysposobiłem
 

🍃🍁🌊

z korków po winie
zrobiłem breloczki
teraz klucze
nie zgubią się z całości
 

🍃🍁🌊
 
 
 
 
🍃🍁🌊
 

w kuchni lampę
z palety zrobiłem
teraz światło mam
jest milej, gdy świeci
 

🍃🍁🌊
 

nocą jaśniej
przez to jest
jeszcze kilka lampek
zrobię wnet
 

🍃🍁🌊
 
 
 
 
🍃🍁🌊
 

z siatek zrobiłem
bazę na warzywa
czosnek i cebula
w nich przebywa
 

🍃🍁🌊
 

oddychają swobodnie
woń po kuchni się niesie
wysychają powoli
 cieszę się z dzieła, jak dzieci
 

🍃🍁🌊
 
 
 
 
🍃🍁🌊
 

i jeszcze dużo
mam pomysłów
w moim domku
przybywa na przyszłość
 

🍃🍁🌊
 

domowe robótki lubię
samowystarczalność
tym się chlubię
relaks mam  i swobodę
nic mi nie kapie na głowę!
 
🍃🍁🌊
 

Amadeusz, autor 29.06.2017

Zdjęcie profilowe
 

1 komentarz:

  1. W Twoim magicznym domku wszystko się zdarzyc może .... licho śpi w kącie cicko i zegar tyka serdecznie .... :)

    https://www.youtube.com/watch?v=3OHsDHVSTYc

    ******** ******** ******* *******

    OdpowiedzUsuń

POLECANY POST

W moim wirtualnym lesie

  1     W moim wirtualnym lesie Drzewa rosną stare Kilka z nich wytnę I zbuduję chatę 🏡🍀 W domu tym zamieszkam Pobuduję sc...

POPULARNY POST 1-10