piątek, 11 sierpnia 2017

_mam, mruczusia Moreska!

14

 
w moim domku
tak na skróty
sypialnia zrobiona
z marszruty

🏡☀🍀

odpad z palet
sześć sztuk
połączył niewidzialny
_drut

🏡☀🍀

potem kupiłem
materac na sprężynach
obłuczyłem w pościel
_można kimać!

🏡☀🍀

na drugi dzień
świece znalazłem
przy ich blasku
nocą, czytać raźniej

🏡☀🍀

poduszki
 jaśki
i kołderkę
miałem

🏡🏡🏡

poukładałem
wszystko na deskach
tylko na wieczór
_mam, mruczusia Moreska!

🏡🍀🌠

kotek do dziennych psot
i mruczy
nocą ziewa
wzrok mój tuczy

🍀🍀🍀

sypialnie prostą mam
koszt - to odpady
kot - co mruczy
i ja sam!
autor
🏡🐱🏡


Amadeusz, autor 11.08.2012
 
Zdjęcie profilowe
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

POLECANY POST

W moim wirtualnym lesie

  1     W moim wirtualnym lesie Drzewa rosną stare Kilka z nich wytnę I zbuduję chatę 🏡🍀 W domu tym zamieszkam Pobuduję sc...

POPULARNY POST 1-10